Min tiks valpar!! *bilder*

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Juno
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 13
  • Visningar Visningar 1 001
Sv: Min tiks valpar!! *bilder*

Vilken TUR att det inte var närbilder... För då hade jag varit tvungen att köpa en valp av dig. :D

Hur känns det att vara "mormor" till så mååånga små monster? ;)

Hehe jo det känns helt underbart, kan knappt fatta att det är min tik som klämt fram alla dessa ludna små troll...hehehe
Helt underbart!! Ska behålla en valp själv, Belzebubb har jag döpt honom till.. ;)
Lite speciellt när det är första kullen för henne och första gången en tik i min ägo valpar! :D

Jag förstår det! :D

Kände precis samma sak när "jag fick mitt" första föl! Dessutom ett stoföl. Henne har jag minsann kvar och kommer väl aldrig att kunna sälja. :p

Du har inga fler bilder på underverken? (åååh jag borde INTE fråga... ;) )

hehe jo jag har lagt in fler bilder i fotoalbumet, kolla även på andra tråden som ligger här inn: valpbilder tror jag den heter! Där finns det fler bilder! :)

Jättesöta!

Hoppas du hittar bra, varaktiga och aktiva hem åt dem.

Japps har hittat kanon bra hem till allihopa! :)
Har varit noga med att leta på "rätt" hem till dom, vill inte att de ska hamna i fel händer..
Men alla är kanon bra, hundvana personer som vet vad de snackar om, känns kanon bra! :D
Kommer att bli trist när de åker bara, man vill ju behålla allihopa! ;)

Låter bra. Tyvärr är ju den typen av hundar du har, särskilt hanarna, som hamnar på Blocket när de börjar vara ett år. :crazy: Hoppas dina har mer tur! ;)

Underbart söta valpar :love:

Vad är det för ras på pappan?

Hmm jo det är ju det jag har fasat för, att de blir till salu vid ett år..
Men jag har varit jätte noga med att de ska få bra hem, så förhoppningsvis så ska allt funka.
Det har jag sagt också att OM mot all förmodan att det inte skulle funka så får de kontakta mig så får jag placera om dem, känns som en skyldighet mot valparna..
Men men det här ska gå bra, alla blivande ägarna är kanon. :D

Liknande trådar

Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 597
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 188
Senast: __sofia__
·
R
Hundträning Min mamma ska kanske skaffa en hund valp ❤️ Och isåfall kommer min hund vara ungefär 1,5-2 år när den kommer. Han är en väldigt glad...
Svar
14
· Visningar
1 346
Senast: Raderad medlem 149524
·
Övr. Hund Jag och sambo ska skaffa hund. 😊 Både han och jag jobbar skift och han jobbar mestadels natt. Det här innebär att vi har ett glapp 3ggr...
Svar
8
· Visningar
1 484
Senast: Kajsalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka