Bukefalos 28 år!

Min tråd är borta??

Charlotte1975

Trådstartare
Skulle i dag uppdatera en tråd jag skapat våren 2010. Till min förvåning finns den inte kvar. Den låg under Avel och hette typ Tjuvbetäckt.. Dräktig? eller ngt liknande. Kan inte se någon anledning till att den skulle plockats bort???
 
Sv: Min tråd är borta??

Jag är rätt övertygad om att det är automatrensning på så gamla trådar, men du får säkert definitivt svar från Gunnar.
 
Sv: Min tråd är borta??

Jag har mkt äldre trådar än så som jag skapat som ligger kvar.... Vore bara kul att få uppdatera den tråden då slyngeln som betäckte min häst nu vunnit Breeders.
 
Sv: Min tråd är borta??

Den borde helt klart inte ha raderats automatiskt om den låg under huvudforumet Avel.
Gnägg, Ä. Ungdom och Senior har haft automatisk radering av äldre inaktiva trådar, likaså en del Gnägg-underforum. Tror att det fanns ett Avels-gnägg om den låg där under "fel" period kan den ha raderats.
Den kan också raderats av någon annan anledning eller så kanske den finns kvar här någonstans och du bara inte hittat den?
 
Sv: Min tråd är borta??

Om jag minns rätt låg den tråden under avelsgnägg.

Jag har inte heller raderat tråden.
 
Sv: Min tråd är borta??

Den låg nog under Avelsgnägg.
Eftersom jag inte kan se den under trådar jag själv skapat så antar jag att den då är raderad. Hur länge ska en tråd vara inaktiv för att raderas ?
 
Sv: Min tråd är borta??

Det har nog varit lite olika genom åren, från en till några månader, för ett tag sedan ökade jag på tiden, just nu är det ett år.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 878
Senast: Grazing
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 244
Senast: Wille
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
2 055
Senast: Badger
·
Gravid - 1år Jag visste inte om jag skulle fortsätta i min första tråd "vem tar du med till förlossningen?" eller om jag skulle skapa en helt ny...
2
Svar
22
· Visningar
3 477
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp