Min tråd försvann

Kickis

Trådstartare
Jag hade en tråd inne på westernforumet ang. tränare i sthlm. Men kan nu inte hitta den, fast jag lade in ett inlägg här om dan. Varför? :confused:
 
Kan bero på vad du skrev, att namngiva personer är inte tillåtet och en ren efterlysning plockas oresonligen bort.
Dessa hör hemma under annonssidan och inte i diskussionsforumet, vet du med dig att din tråd inte utgjorde ett underlag för diskussion så har du anledningen.

Hälsningar Boj som glömde logga in.
 
Att leta tränare är att söka en person som utför en tjänst, på annonssidorna finns det en speciella rubriker för detta. Där kan tränare erbjuda sina tjänster eller så kan de som söker tränare göra detta.

Att nämna namn på forumsidorna är inte heller bra, då det ofta leder till att vissa talar om hur dålig den eller den är eller så görs det en massa reklam för andra, detta passar inte på forumet anser jag.
 

Liknande trådar

Hästvård Långt inlägg men vill gärna ha synpunkter och idéer då jag börjar tvivla på hur jag själv tänker! Jag har en 4årig häst som går med en...
Svar
3
· Visningar
814
Senast: Roheryn
·
Hästmänniskan Jag har haft min häst i många år och utbildat den själv med hjälp av tränare. Älskar hästen över allt annat och har ridit den tusentals...
Svar
17
· Visningar
2 724
Senast: Solstig
·
Hästvård Hej! Jag har en häst som har förslitningsskada på gaffelbandet och griffelbenet, diagnosen ställdes i december men han har visat hälta...
Svar
7
· Visningar
1 166
Senast: MiniLi
·
Avel Hej! Kollat i äldre trådar, men hittar inte riktigt svar som kan passa in på just denna situation. Ber om ursäkt ifall det upplevs som...
Svar
9
· Visningar
1 069
Senast: Anon89
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp