Min underbara hund!

Mysaan

Trådstartare
Måste bara berätta om min underbara hund. På kvällarna är hon ganska gläfsig. Muttrar så fort något hörs utanför osv. Efter lite träning så har hon nu kommit så långt att hon tystnar när vi säger: Tyst vi vet låt det vara.

Nu för en stund sedan så började hon gläfsa. Jag sa åt henne och hon sluta inte. Så jag började fundera på om det var något utanför. Kolla ut hittar inget. Hon fortsätter samtidigt som hon springer mig i hasorna som för att ha koll på mig.

Helt plötsligt börjar hon tokskälla och samtidigt går brandlarmet igång. Vi har eldat i öppna spisen och det har rykt in. Jag har vädrat och det glödde bara lite i spisen. Men en pinne som låg kvar hade tagit sig igen och utvecklat massa rök som jag inte uppfattat men som då hunden förmodligen uppfattat och det var det hon ville säga mig.

Så nu vädrar jag igen medans jag nästan fryser ihjäl.

Liknande trådar

Hundträning Hunden min gnäller KONSTANT så fort vi inte är hemma. Hemma säger den nästan aldrig någonting. Men så fort vi åker i bilen, eller åker...
Svar
8
· Visningar
1 389
Senast: Nota
·
Hundträning Så, jag har aldrig lämnat mina hundar ensamma i bilen förutom en enda gång på 5-10 minuter. Jag vet ju inte hur dom var när jag var...
Svar
16
· Visningar
1 427
Senast: Lillefrun
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och... 2 3
Svar
58
· Visningar
7 675
Senast: Ragdoll
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan... 20 21 22
Svar
425
· Visningar
37 707
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka