Min valp är knasig - tränar hon att stå på händer? *fnissar*

K

Kalinsi

Min valp är knasig hahaha :D Jag undrar om Hilda på egen hand
tränar upp sig i att "stå på händer"?

Huvudet ner, ryggen "upp i en båge" åheeej:

24112009019.jpg


Eller det kanske går lättare att hjula sig upp på händer? :D

24112009018.jpg
 
Sv: Min valp är knasig - tränar hon att stå på händer? *fnissar*

Haha, sött.:D

En av mina gör alltid sådär, överallt ska det stås på huvet!
 
Sv: Min valp är knasig - tränar hon att stå på händer? *fnissar*

Haha vad gulligt. Hon försöker se världen ur ett annat perspektiv:p
 
Sv: Min valp är knasig - tränar hon att stå på händer? *fnissar*

Sådär gör Loka, min golden, också i soffan. Ibland hugger hon tag i sin egen svans samtidigt så hon står som en uppochnedvänd kringla. :D

Fast det sjukaste jag sett henne göra var nog ändå när jag stod i busskön och väntade, fullt med folk, och hon sitter bredvid mig. Plötsligt kastar hon upp framtassarna i luften, rullar bakåt på rumpan, landar på rygg och ligger där med alla fyra i vädret. De stora öronen ligger på asfalten så hon ser ut som en strandad fladdermus. Sen fäster hon blicken på personen som stod bakom ossi kön och börjar vifta på svansen i gruset....

Jag höll på att bryta ihop av skratt och var tvungen att fråga hunden högt: vad GÖR du...!??
 
Sv: Min valp är knasig - tränar hon att stå på händer? *fnissar*

Aaa sååå gullig:D
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag behöver er kloka hjälp i frågan om vår lilla franska bulldogg ska omplaceras eller i värsta fall avlivas. Hon är bara 2 år...
2
Svar
37
· Visningar
4 180
Senast: Hermelin
·
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
11 328
Senast: MML
·
Övr. Hund Usch måste bara skriva av mig! Om tråden är på fel ställe så flytta den gärna. Var med om en så obehaglig händelse idag! Är för...
Svar
2
· Visningar
1 629
Senast: Fruentimber
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
1 952
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp