A AWAKE 26 Dec 2006 #1 Det var ironiskt menat. Men han tror faktiskt det Se själva.. Men ibland måste även små monster sova..
Det var ironiskt menat. Men han tror faktiskt det Se själva.. Men ibland måste även små monster sova..
A AWAKE 26 Dec 2006 #3 Sv: Min valp tror att han är en Pitbull! Zindy16 skrev: Vad sööt! Klicka för att se mer... Jo, visst är han söt, men skenet bedrar
Sv: Min valp tror att han är en Pitbull! Zindy16 skrev: Vad sööt! Klicka för att se mer... Jo, visst är han söt, men skenet bedrar
Only_Me 27 Dec 2006 #4 Sv: Min valp tror att han är en Pitbull! Jättesöt valp ju, men deras tänder är mindre "gulliga" vassa som nålar
Sv: Min valp tror att han är en Pitbull! Jättesöt valp ju, men deras tänder är mindre "gulliga" vassa som nålar
Tora 27 Dec 2006 #6 Sv: Min valp tror att han är en Pitbull! AWAKE skrev: Det var ironiskt menat. Men han tror faktiskt det Se själva.. Klicka för att se mer... Tycker snarare att han ser ut som en blodtörstig vampyr på denna bilden. Hoppas du har gott om vitlök hemma....... Mvh Tora
Sv: Min valp tror att han är en Pitbull! AWAKE skrev: Det var ironiskt menat. Men han tror faktiskt det Se själva.. Klicka för att se mer... Tycker snarare att han ser ut som en blodtörstig vampyr på denna bilden. Hoppas du har gott om vitlök hemma....... Mvh Tora