Mina marsvinshonor är...

Blueberry

Trådstartare
JÄTTESNUSKIGA..!
Varför?
Jag menar... de måste väl fatta att de är två honor?
Och de är verkligen ganska vulgära...
Det är ju nästan generande :o :smirk:

Sv: Mina marsvinshonor är...

Twist sätter på Polly. HELA TIDEN! :crazy:
Polly piper av skräck och känner sig väldigt... förnärmad, medans Twist bara kurrar och mmmyser.
Våldtäkt, med andra ord. :eek:

Det knepiga är att Twist är den som garanterat är hona, Polly var de lite tveksamma på. (och eftersom de är köpta i mars så antar jag att båda är honor eftersom de fortfarande är två, tack och lov..!)

Twisty "sätter inte på" Polly hela tiden utan hon hävdar dominans.
Hon "trycker" ner Polly i "skoskaftet" helt enkelt.
Har det blivit mer under den sista tiden kan det helt enkelt bero på att Twisty tycker att Polly har tagit sig för stora friheter och trycker till extra mycket för säkerhets skull.
Så du behöver inte bli generad för det handlar inte om sex utan om dominans ;)

Håller med, både hästar och kor (även andra djur) brukar ibland "rida" på varandra för att visa att "här är det jag som bestämmer, så du ska bara hålla låg profil annars får du spö" eller något i den stilen.

Liknande trådar

R
Övr. Djur Hej! Jag undrar med er som t.ex. har hamstrar att luktar dessa i normala fall? Jag vill minnas att när djur ännu såldes i butiker så...
Svar
18
· Visningar
1 182
Senast: hastflicka
·
Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
1 260
Senast: Bison
·
Övr. Katt Jag har en exotic idag som alltid varit innekatt, 4 år. Hon är numera kastrerad och har börjat gå ut med gps, och när jag och hundarna... 2
Svar
35
· Visningar
1 909
Senast: Lisen82
·
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 685
Senast: Bullen22
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka