Mina underbara galenpannor i snön ( Bildbomb)

Abova

Trådstartare
galenpannared.jpg

fendihuvud.jpg

fendired-1.jpg

fendired.jpg

fendired2.jpg

fendiisnred.jpg

fendibak3red.jpg

fendibakifrn.jpg

Sv: Mina underbara galenpannor i snön ( Bildbomb)

Jösses vilka fina bilder!!! :love:
Skojiga och glada hundar :love:
Jag vill gärna veta knepen :) Jag har nyss skaffat mig systemkamera men alla rörliga bilder blir suddiga :(
Fast du kan PMa mig så tråden inte går OT. Vill verkligen ta kort men det blir inte bra så då har jag dragit mig för eftersom hur mkt jag än testar så blir det inte som jag vill :(

Vilka underbara vinterbilder!

Men jag vill ju med ha en get! :love:

Vilka underbara vinterbilder!

Men jag vill ju med ha en get! :love:

Och... mrs Scabtree..... Det är taget,jag skickar dem på posten imorgon , pma mig en adress bara så...

För nu är de billiga, det är bara att glömma att de ska hålla sig i sin enorma fina hage när de hellre kan vara ute och knapra på mitt hus ( som vi bytte panel på förra året då den var getsöndertuggad), de slickar av saltet på bilarna och passar på att äta upp skattemärkena och strålkastartorkatbladen:eek:
För att inte tala om att springa upp till Mamma och styvfars fågelbord 500 meter bort för att köka upp kolstrastarnas äpplen och brödbitar och skrämma skiten ur inackordringshästarna.

Jo getter är allt bra charmiga men enormt tålamodskrävande och dyra i drift!

Superhärliga vinterbilder på mycket fina och glada hundar. Geten vill jag inte ha ;)

Skattemärket behövs ju ändå inte efter årsskiftet och de där små fjolliga torkarna är väl ändå bara båg? Låt dem hållas. ;)

Fiiina vovvar. Praktiskt med päls som inte suger åt sig snön. :) Mina ser ut som vandrande snögubbar stundtals.

Skattemärket behövs ju ändå inte efter årsskiftet och de där små fjolliga torkarna är väl ändå bara båg? Låt dem hållas. ;)

Fiiina vovvar. Praktiskt med päls som inte suger åt sig snön. :) Mina ser ut som vandrande snögubbar stundtals.

Jo jag har haft en sån hund oxå, min älskade Engelska springer spaniel, MEN efter det sa jag aldrig mer långhårig hund, och det löftet har jag hållt! :)

Melli : Tack :)

Liknande trådar

Övr. Hund Där vi bor finns det mycket varg. Hunden här hemma brukar vara ganska känslig och kunna reagera starkt på saker i omgivningen. När vi...
Svar
16
· Visningar
1 109
Senast: Raderad medlem 147980
·
Hundhälsa All snön här gör att hundarna musklar sig lite ojämnt, de blir stumma fram i bogen och i höftböjarna av allt pulsande. Jag stretchar så...
Svar
1
· Visningar
495
Övr. Hund Som rubriken lyder antyder vill jag prata bäddar. Senast jag hade hund (10 år sen drygt) hade jag ingen bädd till honom, förmodligen för... 2 3
Svar
53
· Visningar
2 124
Senast: bollen__
·
Övr. Hund Tittar på ny bil - en xc40 men har svårt att hitta bur till hundarna. Någon som har en och vad har ni då för bur? Behöver en dubbelbur... 2
Svar
20
· Visningar
1 105
Senast: Piaff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka