Gnist Trådstartare 29 Mar 2007 #6 Sv: Minerva i snön carzz skrev: Jättesöt! Ras? Klicka för att se mer... Lapsk vallhund
Gnist Trådstartare 29 Mar 2007 #8 Sv: Minerva i snön Vi har vår fläckvis <<== Har krattat gräsmatta idag
falukorw 29 Mar 2007 #9 Sv: Minerva i snön Hon är så otroligt fin! Är helt jättekär i henne När ska du ta med henne på någon utställning då så man får kika??? Synd att jag inte är rätt person att ha en lappsk vallhund, då skulle jag köpa en på stört! Otroligt fina hundar tycker jag!
Sv: Minerva i snön Hon är så otroligt fin! Är helt jättekär i henne När ska du ta med henne på någon utställning då så man får kika??? Synd att jag inte är rätt person att ha en lappsk vallhund, då skulle jag köpa en på stört! Otroligt fina hundar tycker jag!
Gnist Trådstartare 29 Mar 2007 #10 Sv: Minerva i snön Det lär dröja lite innan jag är i dina trakter med henne Stora Stockholm kanske
falukorw 29 Mar 2007 #11 Sv: Minerva i snön Jaaa, det är bra! Fast väääääldigt långt dit... Och sen kan det ju hända att hon blir kvar här efteråt Senast ändrad: 29 Mar 2007
Sv: Minerva i snön Jaaa, det är bra! Fast väääääldigt långt dit... Och sen kan det ju hända att hon blir kvar här efteråt