Minne av min häst🥲

Kivo

Trådstartare
Jag ska precis sälja min häst och det är hur sorgligt som helst! 🥲

Nu behöver jag hjälp m idéer på vad man kan spara som minne o vad man kan göra för kreativt med det. Jag har jag några sista dagar, där jag ska försöka ta något fint foto på oss, jag har sparat skorna fr sista skoningen, tänkte klippa ngt hår fr svansen o / el manen. Kom m era tips på vad man kan göra. Jag vet att det finns ett ställe som gör smycken där de väver/använde tagel i smycket.
 
Det låter som en bra plan. Ta några fina bilder, rengör skorna, svetsa ihop dem till en ram och rama in en bild på hästen, sen tagel till typ ett armband eller något liknande. Du kan ju också spara en grimma eller liknande.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Minns så väl den dag när jag fick reda på att jag skulle få börja rida på ridskola och lyckan bokstavligt talat forsade ur mig i form av...
Svar
14
· Visningar
2 560
Senast: Squie
·
Hästmänniskan Nu behöver jag er hjälp! fort..... Min häst åkte på foder till en medelålders kvinna i Köping, Januari 2012 (35mil) ifrån mig då jag...
5 6 7
Svar
125
· Visningar
21 195
Senast: Lobelia
·
Hästvård Min häst var väldigt dum sist vid skoning. Han ville inte alls, ryckte åt sej fötterna och till slut blev han så frustrerad att han...
2
Svar
31
· Visningar
5 770
Övr. Hund Jag HATAR mig själv just nu. Jag lät min älskade vän bara dö ifrån mig, jag lät han stilla somna in. Min stackars lilla Charlie. Jag...
Svar
7
· Visningar
1 256
Senast: Novelette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp