Minneskort

mag

Trådstartare
Jag har en dell bärbar dator, där man kan stoppa in ett minneskort. men hur sjutton gör jag för att få fram de bilderna som ligger på kortet i datorn... Alltså hur öppnar jag kortet???

Sv: Minneskort

Det brukar komma upp i Utforskaren som en disk, på samma sätt som tex ett USB-minne.

Sv: Minneskort

Annars går du in på (C: ) Den här datorn (tror det är det) och då brukar det visas en extra ikon, alltså USB:n och då är det bara att öppna den.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag var i Tyskland för två veckor sedan. När jag skulle betala parkeringen för bilen försvann min privata mobiltelefon någonstans mellan...
Svar
5
· Visningar
1 070
Senast: fejko
·
IT & mobiler Vad är smartaste sättet att kunna spara ett sms? Långtidslagringen sedan ska vara i datorn, inte på telefonen. Och jag vill gärna...
Svar
15
· Visningar
697
Senast: sjoberga
·
IT & mobiler Vad ska man använda för program för att redigera video? Det behöver vara gratis. Jag har försökt med clipchamp men blir galen på loopen...
Svar
0
· Visningar
277
Senast: Wille
·
IT & mobiler Det enda jag får fram när jag googlar är att man ska trycka ALT+ 2016 men det funkar inte. Min dator (hp) går bara in på spara... 2
Svar
21
· Visningar
897
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka