JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Minskat bidrag till Hallsta IK fastslaget
Moderator
Hästnyheter
Hallsta ridklubb får ett nytt ridhus och stall. Men de ökade kostnader som det lägger på Hallstahammars kommun kritiseras av...
Hästnyheter
Växjö kommun ska dela ut nästan 900 000 kronor till ideella föreningar för att främja integrationen. Pengarna ska användas till att...
Hästnyheter
Runt 540 000 kronor har kultur- och fritidsnämnden beslutat att dela ut i investeringsbidrag till flera föreningar. Bland de nya...
Hästnyheter
För att kunna ha kvar en kvinna anställd ansökte Karlskoga ridklubb om ett särskilt bidrag från kultur- och föreningsnämnden. Nu har...
Valp 2025
Övr. Hund Vi ensamtränar, långsamt. Än så länge har han bara varit själv i typ en kvart (jag har ingenstans att gå utan honom 😅) men jag har...
geting
Igår kl 21:03
Svar: 978
Visningar: 71 851
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Sitter och funderar på vad jag ska göra imorgon med hundarna. Cykla kanske? Eller testa att springa med Lily om sambons syster skulle...
Red_Chili
Igår kl 20:50
Svar: 1 403
Visningar: 85 815
Hund
Oseriös avel 2023
Svar: 1 885
Visningar: 184 079
Hund