Minsta man kan hoppa?

• Fälttävlan
  • Trådstartare Trådstartare Love_Maya
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 971
L

Love_Maya

Hej :) Vad är det minsta man kan hoppa med d-ponny på fälttävlan i skogen om man säger så :P Är alla fasta hinder? Mvh Jacquline :bump:

Sv: Minsta man kan hoppa?

Jag tror det finss hunting för häst som är 0,70 men är inte säker.

Annars är debutant som är den lägsta klassen för häst 0,90

PrinceFair skrev:
0.70 är lägsta ponnyklassen.
i terrängen är alla hinder fasta

:eek: Då måste jag faktiskt ha vågat hoppa fasta hinder på 70 i min ungdomsdagar. Brukade hoppa terräng hinder på lektion när jag red i Mora. riktigt kul. Klättrade lite och så brukade det bli några skutt på lektionen. NU vågar jag knappt hoppa alls :crazy:

terränge så hiiimla kul :banana:
längtar såå tills snön e borta. däremot kommer jag vara asnervös när d blir dags på riktigt... men d e verkligen underbart!!!!!

Hoppas du får din fälttävlaspolle sanna! du måste skynda dig om du ska ha ponny..;) de blir skoj å åka på samma tävlingar..:D
Läääääängtar åxå jätte mycket!!

Liknande trådar

Trav Hej Trav-Buke! Verkar lite dött på travsidan men hoppas det hänger några här fortfarande. Vad ska man tänka på när man köper hjul till...
Svar
3
· Visningar
627
Senast: Pegasus63
·
Hoppning Min ponny är ganska ny och jag hade honom inte i vintras men gamla ägarna säger att han inte hade broddar då. Jag ska tävla på...
Svar
1
· Visningar
1 020
Senast: Elo
·
Ridning Hej hallå. Lite pinsamt men måste ändå fråga, har någon några bra grundläggande övningar för att hoppningen ska gå bättre? Jag har...
Svar
3
· Visningar
708
Tävling Hej! På vilken nivå är dressyren och hoppningen på fälttävlans SM? Jag har försökt läsa mig till det, men förstår det som att...
Svar
1
· Visningar
1 391
Senast: hamilton1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Vilken hundras?
  • Uppdateringstråd 31