Missbildning på kraniet, vad blev svaret?

• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare vissen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 807
V

vissen

Blev nyfiken att få höra vad man kom fram till när det gällde unghästen med konstig huvudform. Det var flera inlägg som trodde det berodde på mask. Vad kom veterinären fram till? Det är roligt om inläggen avslutas, eller har jag missat något?

Sv: Missbildning på kraniet, vad blev svaret?

:crazy: Sorry, mitt fel!

Vet. hittade inga fel, varken i blodet eller något annat. Han trodde att det var en "vanlig" missbildning. Han skulle dock visa bilder på honom för andra vet. och se om någon har någon teori! Så det kanske kan komma ett "riktigt" svar senare. Vi får se......

MVH / Fia

Liknande trådar

Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
744
Senast: Jeps
·
Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 196
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och... 2 3
Svar
58
· Visningar
7 855
Senast: Ragdoll
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 562
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka