Bukefalos 28 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Anastacia

Trådstartare
Nu har jag snart tjatat så jag kastar ut mig själv från det här forumet :devil: ....
MEN, jag har funderar på om jag ev. kan ha ett tidigt missfall.
Har ju som sagt haft mycket ont i magen sista månaden men också mycket graviditetstecken.
Så i måndags så gjorde det SUPER ont i magen, och sen bara släppte det och jag mådde jättebra ända tills i dag när det kom (ja mensen hade börjat lite redan innan) en stor blodklump när jag var på toa (säkert 1 cm i diameter) och sen kom det bara lite slamsor resten av dagen och nu då så har jag börjat blöda ordentligt och det gör ont....
Svårt att beskriva.. men är det någon som har haft ett tidigt missfall och känner igen något av det jag beskriver?
 
Sv: Missfall?

Ett graviditetstest borde kunna visa om du varit gravid. Hormonerna brukar ju finnas kvar i kroppen ett tag efter att man fått missfall.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 534
Senast: Blyger
·
Kropp & Själ Hej, ny här på forumet hoppas att dessa frågor är ok att ställa. Tänker att det kanske finns någon här att prata lite med om detta...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 505
Senast: Tora
·
Hästvård Jag behöver lite hjälp med att fundera. I september fick jag en känsla att en av mina hästar mådde dåligt. Det fanns inget mer än...
2 3
Svar
50
· Visningar
7 894
Senast: Bee
·
Hästmänniskan Jag har haft min häst i många år och utbildat den själv med hjälp av tränare. Älskar hästen över allt annat och har ridit den tusentals...
Svar
17
· Visningar
2 955
Senast: Solstig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Äter hundar småfåglar?
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp