JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Sv: Mitt första år bok
Vad bra att du hittat en mammabok oxå, har redan sagt åt sambon att jag vill ha en sån
Jag har en med Nalle Phu, köpt på Coop för runt 100.-
Den boken har jag. På ena sidan är det för mamma och andra för pappa. Den kan jag verkligen rekommendera
Man fyller i sina tankar och funderingar och upplevelser kring graviditeten.
Den där har jag, pappan fyller i från andra sidan. Men än så länge är det bara jag som fyllt i den...
Övr. Barn
Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp.
Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år.
Från...
2
Övr. Barn
Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får...
6
7
8
Hästmänniskan
Hej!
Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka.
Jag har haft egen häst...
Samhälle
Såg att @Görel tipsat om denna på annat håll men den är för intressant att inte få en egen tråd. Intressant i betydelsen hur ett - vad...
2
3
Hönstråden II
Lantbruksdjur Många köper avelsägg som har blandad grupp, är även en hel del som bor där det inte är tillåtet med tupp även om det inte är vanligt här...
nullo-modo
12 minuter sedan
Svar: 1 944
Visningar: 188 463
Djur
Dalmatiner
Svar: 144
Visningar: 6 432
Hund
Akvarietråden V
Övr. Djur Jag har gurami-yngel! Massvis! Mina fina morrande guramis lät inte massor "bara för att", de har visst lekt också :love:
Red_Chili
45 minuter sedan
Svar: 1 418
Visningar: 42 935
Djur