Mitt liv som gravid..cool, chick, läckert

M

Mindra

Dagens tjockis uppdatering..

*Gick upp och åt mina pannkakor som jag nu ätit varje morgon i tre månader.

*Försökte ta på mig strumpor men fick bara på dem på tårna innan ryggen sa ifrån och magen va ivägen likt en degig vetebrödsdeg. Då ringer det på dörren...

*Öppnar med strumpor på tårna, svetten lackandes i pannan och med syltrester från frukosten i mungipan. I dörröppningen står mr superhunk och säger att han är min nya granne och att han bara ville säga hej. ( Ok ok jag vet att jag är sambo, blivande mamma och sjukt upptagen men hey jag vill inte se ut som sockerbagarens glupska fru med Grinchen fötter)

* I parken blir jag förolämpad av en dam jag inte känner eftersom hon anser att man inte kan ha barn och hund. Jag blir arg och tuggar på en medhavd pannkaka, säger några väl valda ord till henne och det känns som att jag varit med i en catfight light.
(Ok ok.. jag kanske inte fightades så mkt jag kanske bara svarade henne)

* I affären kallar de mig chick och gullig.. Vilket är märkbart konstiga ord att nämna i samma mening som mig just nu. De tycker jag såg sådär härligt cool ut. Om cool är uppblåst, rödögd, med puffluggen direktimporterad från 80-talet och chick/gullig är trött, flåsig och gnällig.. Ja då är jag både chick och cool och gullig.

Over n out miss fatso
 
Sv: Mitt liv som gravid..cool, chick, läckert

Skattar helt otroligt mycket.. det är nog inte helt olikt min graviditet.. :)
 
Sv: Mitt liv som gravid..cool, chick, läckert

*ASG*
Adoption låter som ett bra alternativ många gånger :D
 
Sv: Mitt liv som gravid..cool, chick, läckert

:rofl::rofl::rofl:
Hahahaha Du verkar cool iallafall:D
 
Sv: Mitt liv som gravid..cool, chick, läckert

Lägg till haltande och svärande så har du min graviditet också :D
Den j*vla foglossningen gör ju att Elinas syskonframtid är osäker ;)
 
Sv: Mitt liv som gravid..cool, chick, läckert

:rofl:

Jag tror jag ska adoptera när det är dags för mig att skaffa barn...
 
Sv: Mitt liv som gravid..cool, chick, läckert

:rofl:
Ja vad säger man. Kom ihåg när jag var gravid och magen var ivägen. Som tur va så var min kompis arbetslös så jag fick ringa henne och be henne att dra på mina strumpor och knyta mina skor. Haha.. Hon skrattade varenda gång när jag ringde. En gång när jag skulel ringa henne och hörde en ton i luren så ringde det på dörren samtidigt. När jag väntade att hon skulle svara så öppnade jag dörren så stod hon där. vi båda började skratta...:rofl:

Mvh
 
Sv: Mitt liv som gravid..cool, chick, läckert

:rofl::rofl:

Jag är SÅÅÅ glad att graviditeten är över!
 
Sv: Mitt liv som gravid..cool, chick, läckert

mmm.. jo de kanske är tur att jag får två på samma gång så kan jag liksom inte banga att de i alla fall har ett syskon. :p
 
Sv: Mitt liv som gravid..cool, chick, läckert

Du är en mkt sjuk människa ;):rofl:

You know me! :cool::rofl:

Frexten! Såg dig på håll idag men orkade inte flaxa och hann inte få fram mobilen innan du svept iväg. Du ser stressad ut, lugna ner sig lite!!
 
Sv: Mitt liv som gravid..cool, chick, läckert

Skattar helt otroligt mycket.. det är nog inte helt olikt min graviditet.. :)

Ahh, så du känner dig lite avis nu förstår jag? När du får bli påmind om "the good times"
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp