Mitt Liv somValpt

toughcookie

Trådstartare
Varför har vi ingen tråd för detta fantastiska (:angel:) program?
Jag får erkänna att jag missat det tills nu när det tydligen går i repris.

Och finns det verkligen ingen bättre "expert" är Fredde Stropp, förlåt Steen?

Jag gillar programmet (fler svenska hundprogram på tv!) men blir förskräckt över hur folk resonerar om hundköp och hur mycket ansvar de lägger på barnen! FS tycker jag har blivit mycket vettigare med åren om man jämför med för 10 år sen, mycket mjukare positivare metoder (därmed inte sagt att han är bäst). Ska bli spännande att följa den nya säsongen, får se om jag har något hår kvar på huvudet när den är slut :p

Jag gillar programmet (fler svenska hundprogram på tv!) men blir förskräckt över hur folk resonerar om hundköp och hur mycket ansvar de lägger på barnen! FS tycker jag har blivit mycket vettigare med åren om man jämför med för 10 år sen, mycket mjukare positivare metoder (därmed inte sagt att han är bäst). Ska bli spännande att följa den nya säsongen, får se om jag har något hår kvar på huvudet när den är slut :p

Ja, han sa riktigt vettiga saker i det programmet som visades nu men jag har ändå galet svårt för honom. Nu ska jag kolla första avsnittet på play.

Vad säger vi om kvällens avsnitt? Trodde att det var grundläggande förkunskap inför valpköp att man inte låter små hundar leka med stora vilda hundar pga skaderisken....

Missade första kvarten. Men tyckte inte att dagens avsnitt var lika "skrattretande" som de tidigare avsnitten.

Liknande trådar

Övr. Hund Låt oss snacka lite hundburar till bilen! Vad för typ av bil, hund och bur har ni? Jag har i nuläget en stor kombi som mina föräldrar... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 643
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Vilka tuggben är era hundars (och era) favoriter? Det finns ju rätt många märken numera som har svensk- eller nordisktillverkade ben av... 2
Svar
22
· Visningar
1 434
Senast: Capybara
·
Övr. Hund Stötte på detta med att man kan läsa hundens känslotillstånd baserat på om svansen går till höger eller vänster. Det finns dock en sak...
Svar
4
· Visningar
506
Övr. Hund Jag behöver höra nya infallsvinklar. Jag har en ung tysk terrier. Är uppväxt med rasen, men hon är min första egna. Enda sedan jag... 2
Svar
23
· Visningar
2 412

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka