Miss Sixty

Trådstartare
Ni som följt mig vet kanske att jag är sjuk. Har borderline och PTSD och kämpat för mitt liv i många många år. Har bott på stödboende med personal dygnet runt sen 4 år tillbaka och varit inlagd efter allvarliga överdoser eller tankar på det.

just n är jag inlagd och fått plats på ett behandlingshem så ska flytta om ca 3 månader. Detta känns bra kan detta vara min räddning?

Det kan det ju vara med rätt terapi och en bra terapeut. Jag skulle ju också vilja rekommendera medicinsk yoga som komplement till annan terapi. Det är bra för båda dina diagnoser men ffa för PTSD då yogan kommer åt att läka dig på djupet. För krigsveteraner med PTSD har yoga visat sig vara väldigt effektivt.

Liknande trådar

Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 235
Senast: Thaliaste
·
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla... 2
Svar
24
· Visningar
2 143
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
871
Senast: miumiu
·
R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 122
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka