Miss Sixty

Trådstartare
Ni som följt mig vet kanske att jag är sjuk. Har borderline och PTSD och kämpat för mitt liv i många många år. Har bott på stödboende med personal dygnet runt sen 4 år tillbaka och varit inlagd efter allvarliga överdoser eller tankar på det.

just n är jag inlagd och fått plats på ett behandlingshem så ska flytta om ca 3 månader. Detta känns bra kan detta vara min räddning?
 
Det kan det ju vara med rätt terapi och en bra terapeut. Jag skulle ju också vilja rekommendera medicinsk yoga som komplement till annan terapi. Det är bra för båda dina diagnoser men ffa för PTSD då yogan kommer åt att läka dig på djupet. För krigsveteraner med PTSD har yoga visat sig vara väldigt effektivt.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Dramatisk rubrik men det är så det känns :cry: Är inne i en djup kris och det känns som att jag håller på att förlora fotfästet. Jag...
Svar
3
· Visningar
778
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
4 056
Senast: Sasse
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 619
Senast: Grazing
·
Relationer Hur mycket är egentligen värt att offra för kärlek? Är 38 år, har varit tillsammans med min pojkvän i ett år. Han bor 1 timmes bilfärd...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
12 796
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp