Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hon kommer nog dö snart, hon har varit hängig i nån vecka och nu när jag var ner och kollade henne igen har hon blivit kallare.
Hon äter eller dricker knappt. Kanske borde tillägga att hon snart är fem så hon är inte så ung heller.
Så nu ligger hon i mitt knä och sover..
Jag har inte märkt det, min mamma sa det idag eftersom jag inte har gjort något annat än varit hos hästen. Så är det den senaste veckan, hade hon varit det i flera veckor skulle jag ha sett det och åkt till en veterinär med henne redan.
Och hon har redan ringt veterinären och vi skulle komma dit imorgon om hon inte var bättre..
Nu är Det snart 9 år sen min Hamster dog jag var 2-3 år då
Han fikk Kancer... kröp inn i en Strömbrytare där man sätter inn Kabel för att te.x se på Tv :'(
jaha...men mina mådde aldrig dåligt det kan jag lova...dom var glada,pigga,hade massor med sällskap av oss osv osv...båda två vart 9 år så så farligt kan det ju inte vara.
Kropp & Själ
Jag har haft problem med att det kryper och rycker i benen på kvällar och nätter sedan jag brände ut mig i våras. Det blev än värre när...
Juridik & Ekonomi Att det finns en tredje delägare på huset kan ju underlätta att din make kanske undviker att krångla vid en bodelning. Den tredje parten...
Hundavel & Ras Fodervärd sökes till hanhund som ska gå i avel.
Men de får inte finnas katt eller andra smådjur i hemmet. Heller inga andra hundar då...