JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Mitt nya fynd och hans kompis*Bilder*
Övr. Djur
Trådstartare
Trådstartare
Saga_
Startdatum
Startdatum
23 Jul 2007
Svar
Svar
3
Visningar
Visningar
933
Har vart och hämtat en ny liten marsvinsgris! På bilderna är han 5 veckor gammal! Hans namn är curry och han är av rasen lunkarya. Kompisen är Hugo, 1½ år gammal peruan..
Sv: Mitt nya fynd och hans kompis*Bilder*
Naaaaw
va sööt!
Gud va söt den va!
tack så mycket! Ja jag är riktigt nöjd med han! och hans temperament är underbart! så lugn och cool
Övr. Djur
Hej på er! Jag är i tankarna att köpa mig ett smådjur att ha i en mindre lägenhet till hösten. Smådjuret är tänkt som sällskap till mig...
Däggdjur
Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Övr. Katt
För några veckor sedan gick en av mina katter bort. Han var 15 år och hade börjat tackla av sedan en tid tillbaka, i början av januari...
Dagbok
Just nu känner jag en längtan efter något. En längtan efter att återuppta de saker som gjorde livet så härligt – spontana resor...
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Det finns så många olika medel :crazy: hur ska man tänka om man väljer mellan bravecto och frontpro? Är det värt att ta ut bravecto...
geting
7 minuter sedan
Svar: 1 415
Visningar: 87 096
Hund
Kattsnack 11 🐈⬛🐈
Övr. Katt Åh, mammas bästa kompis hade en katt vid namnet Smulan som gick bort häromdagen 🥺 Men hon skulle ha fyllt 20 år i sommar och det gick...
Asko
36 minuter sedan
Svar: 1 192
Visningar: 63 234
Katt
Oseriös avel 2023
Svar: 1 921
Visningar: 186 919
Hund