JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Mitt nya fynd och hans kompis*Bilder*
Övr. Djur
Trådstartare
Trådstartare
Saga_
Startdatum
Startdatum
23 Jul 2007
Svar
Svar
3
Visningar
Visningar
933
Har vart och hämtat en ny liten marsvinsgris! På bilderna är han 5 veckor gammal! Hans namn är curry och han är av rasen lunkarya. Kompisen är Hugo, 1½ år gammal peruan..
Sv: Mitt nya fynd och hans kompis*Bilder*
Naaaaw
va sööt!
Gud va söt den va!
tack så mycket! Ja jag är riktigt nöjd med han! och hans temperament är underbart! så lugn och cool
Övr. Djur
Hej på er! Jag är i tankarna att köpa mig ett smådjur att ha i en mindre lägenhet till hösten. Smådjuret är tänkt som sällskap till mig...
Däggdjur
Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Övr. Katt
För några veckor sedan gick en av mina katter bort. Han var 15 år och hade börjat tackla av sedan en tid tillbaka, i början av januari...
Dagbok
Just nu känner jag en längtan efter något. En längtan efter att återuppta de saker som gjorde livet så härligt – spontana resor...
Tittar in i ditt kök del 27
Mat Gjorde vad som debatterades med kollegorna på lunchen om det var en grekisk sallad med potatis eller en potatissallad med grekisk touch...
Hajfisk
2 minuter sedan
Svar: 1 167
Visningar: 57 162
Allmänt
Senast tagna bilden XVI
Svar: 619
Visningar: 39 508
Hund
Oseriös avel 2023
Hundavel & Ras Jag tycker inte att det är jättetydligt i de mindre, arbetande terrierraserna till exempel. Viss könsprägel, men inte särskilt uppenbar...
Sel
15 minuter sedan
Svar: 1 924
Visningar: 187 214
Hund
Somna in hemma
Hundhälsa Det är samma sak här, inte att vi hade en dålig upplevelse med förra hunden men att nuvarande tycker det är hemskt att gå dit.
Jag...
Sel
21 minuter sedan
Svar: 34
Visningar: 1 890
Hund
Besiktning nödvändig?
Hästvård I vilket sammanhang då?
Jag har precis röntgat och köpt modell dyr häst och trots lite smågrejs på röntgen försäkrades den in av...
Eloise
13 minuter sedan
Svar: 21
Visningar: 1 005
Vård
Hingstvalsfunderingar 2025
Avel Min erfarenhet, baserad på över 40 års nördande, som domarsekreterare på unghästbedömningar under många år och samtal med domare, är att...
Görel
21 minuter sedan
Svar: 92
Visningar: 6 957
Avel
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Jag har också ridit 8åringen igen, som för övrigt har Jazz nära i stammen precis som min egna. Och helt ärligt känner jag igen många av...
MattiZ
40 minuter sedan
Svar: 1 529
Visningar: 120 796
Grenar