Mjuka skjortor!

Eli

Trådstartare
Behöver köpa kläder och pga småbarnsliv och sånt har jag ej tid att inventera butiker så jag beställer mest. Men då kan man ju inte klämma och känna och jag är lite picky med hur kläderna känns. Lyckades köpa en helt underbar skjorta från Indiska på Vinted, precis så där mjuk och med fint fall som jag vill ha, men verkar inte finnas kvar i Indiskas sortiment nu tyvärr. Har ni några tips? Mjuk skjorta/blus, absolut inte sånt läskigt blankt material som håret blir helt elektriskt av, med knappar hela vägen eller åtminstone halva och ej åtsittande.
enfärgat helst och
 
Prisklass?
Jag har i princip bara skjortor i cupro, för att jag tycker att det mesta annat än för stelt eller strävt.
 
jag har köpt manchesterskjortor på Reunion i Hagestad/Löderup på Österlen. De verkar inte ha dem kvar. Men konceptet oversize manchesterskjorta kan jag verkligen rekommendera. Finns en del om man googlar.
 
jag har köpt manchesterskjortor på Reunion i Hagestad/Löderup på Österlen. De verkar inte ha dem kvar. Men konceptet oversize manchesterskjorta kan jag verkligen rekommendera. Finns en del om man googlar.
Oh nej inte manchester. Det behöver vara tunt för jag är en mycket varm människa 😅
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag har varit på en handfull begravningar, men blir ändå osäker på vad som "är rätt". För det första, hur gör man med hår och smink...
2
Svar
37
· Visningar
11 354

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp