Mobbning i ridhuset

Sv: Mobbning i ridhuset

Har iofs inte varit på BRK på flera år, men detta är inget jag har hört om.
 
Sv: Mobbning i ridhuset

Är inte från Boden men vet att det här har pågått en längre tid.
 
Sv: Mobbning i ridhuset

dom stallen jag ridit på har varit likadana
 
Sv: Mobbning i ridhuset

Sanningen är hård. Men det är bra att media tar upp det så de kanske försöker fixa problemen..^^
 
Sv: Mobbning i ridhuset

ÖHF (Överums hästförening) Är likadant..
 
Sv: Mobbning i ridhuset

Prata med styrelsen direkt, vill inte dom ta tag i det så gör en formell anmälan till arbetsgivarverket, kontakta arbetarskyddstyrelsen eller om det är en privatperson så gör en polisanmälan samtidigt som du går till media - då är det mindre risk för att en utredning läggs ner.

Många föreningar får ganska stora pengar från kommunen, vilket innebär att kommunen kan ställa krav :D.

Du behöver inte känna att du är illojal mot föreningen, de som är illojala är de som "fixar" så att det är dålig psykosocialmiljö... inte du.

Det är viktigt att det blir fler seriösa utövare inom hästnäringen... och seriösa utövare beter sig som vuxna människor och följer lagar och regler. Gör dom inte det så spelar det ingen roll hur mycket tävlingsresultat dom har, dom är oseriösa likafullt.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Efter ett byggprojekt som har pågått i över ett år har Insjöns Ridklubb nu nyinvigt sitt ridhus. – Trots alla ideella timmar och...
Svar
0
· Visningar
388
Senast: Gunnar
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok På grund av att min skadade/inflammerade axel börjat göra allt mer ont så gjorde jag ett bryskt avbrott i all styrketräning...
Svar
0
· Visningar
572
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Efter ett par månaders inaktivitet pga min trasiga arm och insikten om hur svag och förstörd armen blev av inaktiviteten, samt hotet om...
Svar
0
· Visningar
667
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag brukar se mig själv som en person som mer ser till personlighet än till yttre attribut och eventuell kategori hos dom jag möter...
Svar
0
· Visningar
357
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Att rensa i kalendern
  • Den första tråden
  • Vad gör vi? Del CXCV

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp