Mobil (ingen telefon)

• Övr. Barn
  • Trådstartare Trådstartare Clintan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 1 066
C

Clintan

Var kan man köpa en vanlig mobil i plast till spädbarn? Har varit i några leksaksaffärer, men de har bara dyra (500,-) mobiler som också är lite mer avancerade genom att man kan lossa på vissa delar. Jag skulle vilja ha tag en vanlig i plast typ som de har på BVC och liknande.

Sv: Mobil (ingen telefon)

IKEA, att jag inte tänkte på det. Tack.:) Det är alltså mobil till spädbarn jag menar, som man t ex hänger i taket.

Den första av de tre har jag precis varit å shoppat till bebis! Den är superfin i färgerna och lagom stor (liten) för att inte bli ivägen hela tiden som de stora har en förmåga att bli... Å priset var ju inte heller fel;)

Alla får vi våra hjärnsläpp...
Det är så med oss småbarnsmammor...
mjölk i tuttarna och gröt i hjärnan.:D

Nu har jag varit på IKEA och köpt den på andra bilden. Sonen somnar så gott när han har något att titta på.

Liknande trådar

Övr. Barn Det sägs ju vara ganska vanligt men vi känner oss verkligen helt ensamma. Vår gosse fyller 6 i sommar och kissar fortfarande mycket på... 2
Svar
27
· Visningar
2 194
Senast: Amha
·
Övr. Barn Min snart 9-åring har börjat prata om att han tycker att han är tjock, och nu har det också framkommit att han försöker äta mindre för...
Svar
17
· Visningar
1 709
Senast: CaisaCax
·
Småbarn Ville skriva mindre, men det gäller bara längden, inte vikten eller något, så fick bli kortare. 🙈😅 Hur som, vi var hos BVC i går, på 6...
Svar
14
· Visningar
1 434
Senast: Araminta
·
Övr. Barn Min äldsta fyller 6 år till sommaren. Hittills har vi "bara" haft födelsedagskalasen för närmsta släkten, men det har ändå blivit mellan... 3 4 5
Svar
84
· Visningar
4 096
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka