Mobil Xperia x8 -Hur får jag fram understreck??? (_)

JessicaM

Trådstartare
För att jag ska kunna logga in mig på facebook så behöver jag skriva min mailadress, och i den har jag med ett understreck _ Men fattar inte hur jag får fram det?????

Sv: Mobil Xperia x8 -Hur får jag fram understreck??? (_)

Google :idea:

Jag gjorde en snabb sökning på din rubrik -Mobil och gissa vad som hände :angel:

Går det inte att få fram symboler på nått sätt?

När du har tangentbordet uppe så finns det en knapp till vänster om mellanslag. Knappen har 12!? på sig. Tryck på den.
Då får du upp siffror och symboler. Precis bredvid backstegstangenten (en pil med ett X i) finns det en understrecks-tangent. Tryck på den.

Så.

Stämmer inte! Brevid backstegstangenten har jag ett komma tecken

Konstig!

Första träffen är den här tråden och andra är en tråd med svaret.

Googlade du verkligen på >Xperia x8 Hur får jag fram understreck<?

Då har du kommit åt knappen som det står 1|2 på som är i på samma rad som backstegstangenten.
Tryck en gång på 1|2 så ska du ha understrecket.

Liknande trådar

IT & mobiler Hej, bukeraklet! Har två it-frågor: !) Hur ändrar man sin mailadress på facebookkontot??? 2) Förr hade jag epost NN@live.se men hittar...
Svar
4
· Visningar
398
Senast: sweep
·
IT & mobiler Jag har en Samsung A53 som för ett par veckor sedan ungefär tappade förmågan att klistra in text. Jag kan, till exempel, kopiera en länk...
Svar
7
· Visningar
289
Senast: bettysmatte
·
IT & mobiler Jag söker en app där jag kan lägga in allting som har med djuren att göra. Allmän information, checklista, påminnelser, veterinärbesök...
Svar
13
· Visningar
395
Senast: Lyan
·
IT & mobiler Jag ska flytta och måste då ha mobilt bredband. Men, frågan är - hur mycket är normalt att man gör av med på en person? En hel del... 2
Svar
24
· Visningar
1 019

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka