Möblera om vardagsrum

Bylund

Trådstartare
Mitt ( eh, vårat, men sambon har ingeting att säga till om. ) vardagsrum ser idag ut såhär:

2hxwoba.jpg

Vardagsrummet har måtten 5x9m ungefär.

I min hjärna står det still, men det kanske finns någon annan som har en bra ide?

:)

Sv: Möblera om vardagsrum

Vad är det du vill ändra? Vill du köpa nya möbler eller bara flytta runt de du har?

Det är svårt att ge några råd utan att veta vad det är som är problemet ;)

Sv: Möblera om vardagsrum

Jag vill köpa så lite nytt som möjligt och bara flytta runt det som finns.
Katträdet kommer kastas ut inom kort för det är i så dåligt skick nu så det behöver man inte ta hänsyn till.

Mina funderingar är väl mest om det faktiskt går att möblera om på vettigt sätt med de möbler som finns?

Liknande trådar

Hemmet Jag ska renovera mitt hus nästa år. Mycket är sånt som jag velat göra sen jag och exet flyttade in för en massa år sedan och har således... 2
Svar
20
· Visningar
921
Senast: MiaMia
·
Skola & Jobb Jag behöver era goda råd. Jag hade tänkt fråga om det är någon här som är bra på konflikthantering, men jag tror nog inte det är där som... 2
Svar
33
· Visningar
2 836
Senast: Tora
·
Ridning Hej! Jag köpte en häst i november. Hon stegrade över första gången jag satt upp, kollade hos veterinär och sadel som var ok. Vi...
Svar
19
· Visningar
2 228
  • Artikel Artikel
Dagbok ... men jag står stilla, fortfarande väntandes på att livet ska börja trots att det nu bara är ett år kvar till 30. Det är på dagar som...
Svar
4
· Visningar
706

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fågelobservationer
  • Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Tillbaka