Ja, det är en tofs i textil på huvudet.Ser snygg ut, men anar jag en topp på huvudet?
Antar att det går att klippa bort den om man stör sig tillräckligt.
Edit: nu inser jag att jag inte riktigt förstår vad du menar med "topp på huvudet" kanske.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, det är en tofs i textil på huvudet.Ser snygg ut, men anar jag en topp på huvudet?
Tänk, topp som i att mössan kasat upp på huvudet och bildat en topp ovanpå huvudet istället för att sitta ner om huvudet. Avskyr den stilen och när det händer.Ja, det är en tofs i textil på huvudet.
Antar att det går att klippa bort den om man stör sig tillräckligt.
Edit: nu inser jag att jag inte riktigt förstår vad du menar med "topp på huvudet" kanske.![]()
Tänk, topp som i att mössan kasat upp på huvudet och bildat en topp ovanpå huvudet istället för att sitta ner om huvudet. Avskyr den stilen och när det händer.![]()
Jahaa, nej min mössa sitter stadigt på knoppen utan att kasa åt något håll eller att bilda några toppar.Tänk, topp som i att mössan kasat upp på huvudet och bildat en topp ovanpå huvudet istället för att sitta ner om huvudet. Avskyr den stilen och när det händer.![]()