Ja, det är en tofs i textil på huvudet.
Antar att det går att klippa bort den om man stör sig tillräckligt.

Edit: nu inser jag att jag inte riktigt förstår vad du menar med "topp på huvudet" kanske. :o
Tänk, topp som i att mössan kasat upp på huvudet och bildat en topp ovanpå huvudet istället för att sitta ner om huvudet. Avskyr den stilen och när det händer. :)
 
Tänk, topp som i att mössan kasat upp på huvudet och bildat en topp ovanpå huvudet istället för att sitta ner om huvudet. Avskyr den stilen och när det händer. :)
Jahaa, nej min mössa sitter stadigt på knoppen utan att kasa åt något håll eller att bilda några toppar.

Däremot finns det som sagt en tofs på själva mössan.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 586
Senast: Tofs
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 273
Senast: Snurrfian
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
11 199
Senast: QueenLilith
·
Övr. Hund Nä, jag måste nog skriva av mig lite... Detta blir långt och jag vet egentligen inte vad jag ”vill” ha för respons. I vilket fall, om...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 006
Senast: Iamia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp