Idag var det årsmöte för partiet. Jag höll inte på att hitta dit för det stod fel gatuadress i kallelsen. Sen när jag googlade på stället vi skulle vara på så hittade jag rätt adress.

Det fanns två rätter att välja på att äta före mötet. Vegetarisk paj och bakad potatis med skagenröra. Gott, gott, tyckte jag om båda alternativen. Valde ändå potatisen.

Det var betydligt fler personer närvarande än på de vanliga styrelsemötena. Jag blev vald till ersättare i styrelsen.

I slutet diskuterades en motion som en person ville samla in namn till. Jag valde till slut att säga ja till motionen då jag ansåg att fördelarna övervägde nackdelarna.

Så har jag då gjort min insats för dagen och så minglat med lite folk.
 

Jag har aldrig varit på partimöte. Har ingen aning om hur det går till egentligen. :) Var det trevligt? Var det nu du skulle prata om skogsträdgård eller kommer det senare?
 
Jag har aldrig varit på partimöte. Har ingen aning om hur det går till egentligen. :) Var det trevligt? Var det nu du skulle prata om skogsträdgård eller kommer det senare?
Det var ett vanligt årsmöte där ekonomin gicks igen, hur verksamheten varit, vad som skulle ske i framtiden, val till olika poster m.m.

Det är vid ett medlemsmöte i maj som jag ska prata om skogsträdgård.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundförare inom hemvärnet
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp