Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Dagbok Jag har varit på arbetsintervju idag. Jag hatar verkligen att gå på intervju. Inte för själva intervjusituationen utan för känslan jag...
10 11 12
Svar
236
· Visningar
8 978
Senast: Lobelia
·
Dagbok Jag känner mig konstant sysselsatt. Trots att jag bara jobbar 25%. När försäkringsbolaget skulle boka tid för husbesiktning så hade vi...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
3 177
Senast: Wille
·
Dagbok Jag har kontakt med arbetsterapeut på habiliteringen och vi har börjat nysta i hur jag skulle kunna få en bättre fungerande vardag. Så...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 551
Senast: Wille
·
Dagbok Det är helt underbart nu när ljuset återvänder och kvällarna blir allt längre. Värmen är också på väg tillbaka och man behöver inte klä...
2
Svar
27
· Visningar
1 619
Senast: MiaMia
·
Dagbok Det ligger snö utanför. Allt jag tänkt göra ute har fått skjutas på tills det blir bättre väder. Det enda jag kan komma på att göra ute...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
8 016
Senast: ameo
·
Dagbok Jag har någon gång för länge sedan gjort ett test hos arbetsförmedlingen om vilken typ av jobb som kan passa mig. Jag råkade få syn på...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
8 248
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Dagbok Jag hade en skicklig terapeut tyckte jag som jag litade på. Men hon pushade väldigt hårt. Och jag pushade mig själv för jag ville klara...
Svar
0
· Visningar
538
Senast: Wille
·
  • Låst
Dagbok Det finns anledning till att jag är sjukskriven av läkare och att försäkringskassan godkänt sjukskrivningen. Det finns anledning till...
Svar
1
· Visningar
662
Senast: Wille
·
  • Låst
Dagbok Jag får aldrig komma på arbetsintervju på de jobb jag söker. Kanske beror det på att jag skriver att jag bara är tillgänglig för jobb...
Svar
1
· Visningar
605
Senast: Wille
·
Dagbok Idag har både katt och människa gjort besök på sina respektive vårdenheter och båda har fått medikamenter. Katten ska ha ögondroppar...
2 3
Svar
53
· Visningar
6 055
Senast: Wille
·
Dagbok Idag fick jag ett spontant infall och ringde en barndomskompis som jag inte träffat på cirka 10 år och som jag inte haft kontakt med på...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
6 418
Senast: Motacilla
·
Dagbok Jag har inte ridit på 3 år men idag såg jag en medryttarannons för en häst som kanske skulle passa mig. Men jag tvekar lite för det är...
2
Svar
21
· Visningar
2 204
Senast: tornblomma
·
  • Låst
Dagbok Alltså, hur göra man för att bemöta negativa människor? Jag tar åt mig så fruktansvärt. För många år sedan gick jag på öppen trädgård...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
7 224
Senast: Gunnar
·
Dagbok A-kassan har dragit in min ersättning. De talade inte om att de skulle dra in den. Jag fick upptäcka det själv och när jag frågade...
Svar
12
· Visningar
1 017
Senast: Wille
·
Dagbok Jag har i flera års tid ätit minipiller för att inte få mens, eftersom jag inte klarar det. Idag har jag dessvärre haft...
Svar
14
· Visningar
1 785
Dagbok Jag har en anställningsintervju i morgon och har en mycket god chans att få jobbet. Jobbet är kundtjänst på norska. Det har jag jobbat...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 363
Senast: Tora
·
  • Låst
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 046
Senast: Wille
·
Dagbok Jag har under den senaste tiden suttit och broderat mycket. Jag har haft ett precis påbörjat broderi liggande i bokhyllan i flera år och...
Svar
19
· Visningar
1 702
Senast: MiaMia
·
Dagbok Idag är jag tacksam över att jag haft snö att skotta. Jag behöver den uppgiften. Ja, eller något att göra ö.h.t.
Svar
6
· Visningar
1 113
Senast: Motacilla
·
Dagbok Jag var nyss uppe i skogen. Där var så tyst, lugnt och fridfullt. Bara snöns knarrande hördes under mina fötter där jag gick. Låt mig...
Svar
11
· Visningar
1 578
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp