Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Bukefalos 30 år!

Filtrera med prefix:

Dagbok Jag undrar varför jag ibland anmäler mig till sånt. I slutet så säljs det ju alltid en större kurs och dessa är alltid utom räckhåll för...
Svar
2
· Visningar
191
Dagbok I natt var jag magsjuk och sen sov jag till 11. Och idag har det varit helt kaos i huvudet. Jag kan inte prioritera ö.h.t. och tankarna...
Svar
2
· Visningar
308
Senast: Wille
·
Dagbok Efter många turer hos veterinär, test av medicin m.m. så verkar det som om vi hittat en bra balans för Toni. Vi kör nu på Feliway...
Svar
1
· Visningar
414
Senast: Noxos
·
Dagbok Bin sticks. Det är inget nytt. Men jag reagerar så jäkla kraftigt på sticken. Idag blev jag stucken på armen inne i slungrummet då jag... 2
Svar
24
· Visningar
1 474
·
Dagbok Jag visste redan i våras att sommaren kommer att bli tuff. Och det har stämt. Jag jobbar, vilar och sover. Inte mycket mer än så, trots...
Svar
5
· Visningar
856
Senast: Blyger
·
Dagbok I cirka 1 och en halv vecka har jag försökt få ordning på min rygg. Smärtstillande (alvedon och ipren), paraflex och olika yogaövningar...
Svar
4
· Visningar
566
·
Dagbok För tredje våren har jag samna jobb och jag förstår inte poängen med jobbet. Varför finns det ens affärssystem? På vilket sätt blir... 4 5 6
Svar
101
· Visningar
8 410
Senast: Inte_Ung
·
Dagbok Jag har ont. I ryggen. I bröstet. Och nu har jag även fått värk i en tand. Den tanden sprack vid en rotfyllning för ett tag sedan och...
Svar
0
· Visningar
400
·
Dagbok Min boendestödjare S tycker att jag borde sjukskrivas helt. Idag orkade jag inte ens upp ur sängen när hon kom och vi fick inget gjort... 6 7 8
Svar
159
· Visningar
10 049
Senast: Lalinea
·
  • Låst
Dagbok Jag önskar att jag kunde få vila någon gång. Som det är nu så är hjärnan igång non-stop all vaken tid. Planerar. Löser problem. En hel... 7 8 9
Svar
161
· Visningar
9 804
Senast: Niyama
·
Dagbok Det är ingen som vill anställa en funktionsnedsatt 50plussare som inte orkar jobba heltid. Jag har gett upp tanken att jag någonsin ska... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
10 875
·
Dagbok Jag lär ju knappast vara ensam om att den här tiden på året suger. Mörkt, grått och blött. Man hinner knappt vakna innan det är mörkt...
Svar
4
· Visningar
768
Senast: Lalinea
·
Dagbok Jag behöver förenkla min matlagning. Det som andra tycker är lätt, tycker jag är svårt. Ett recept där man skär morötter, potatis och... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
6 628
Senast: Exile
·
Dagbok Idag blev jag kontaktad av en kvinna på messenger som sade sig vara xx gode man. Hon frågade om jag var xx dotter. Jo, det stämde. Jag...
Svar
19
· Visningar
1 432
Senast: jemeni
·
Dagbok Det jag önskar mig i julklapp är att få en stabil ekonomi så jag kan fortsätta ha ett hem och slippa bli hemlös. Jag vill också kunna...
Svar
10
· Visningar
1 562
·
Dagbok Jag inser att jag nog blivit deprimerad igen och orsaken är ju den aldrig sinande strömmen av problem och oro. Det finns ingen som kan...
Svar
0
· Visningar
742
·
Dagbok Länge sen jag var här. Livet har blivit mycket bättre. Jag bor kvar i mitt drömhus. Jag jobbar timmar med städning och grönyteskötsel... 2
Svar
36
· Visningar
4 834
Senast: Raderad medlem 320
·
Dagbok Jag hade ett jobb på gång. Det verkade verkligen som om jag var vad de sökte. Jag blev hittad på fb där jag annonserade om jobb... 2 3
Svar
50
· Visningar
8 683
Senast: Gunnar
·
Dagbok Idag tittade jag för första gången under täcket och tog upp potatisen från en planta. Den såg jättefin ut! Jag kan alltså konstatera att... 2
Svar
22
· Visningar
3 941
·
Dagbok Att jag suger på att komma igång med matlagning är känt sedan länge, men det hindrar mig ändå inte från att vilja utforska nya recept... 2
Svar
22
· Visningar
2 699
Senast: Exile
·

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

• Rintränings- och utställningstråd