JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Äldre
Trådstartare
Trådstartare
blizz
Startdatum
Startdatum
26 Jan 2015
Svar
Svar
0
Visningar
Visningar
214
Samhälle
Jag startar en ny tråd på min fråga om mönstring. Följande frågor kommer här
-Om jag fick min prick 2023 december för rattfylla och...
Hemmet
Har snöat in mig lite på att få in mer färg hemma. Dels är det snyggt och dels mer trivsamt.
Hur tänker ni hemma hos er? Har ni mycket...
2
3
Mat
Letar recept på en valnöttstårta från 50-60 talet.
Bottnar bakade på malda valnötter med grädde emellan och sedan någon typ av...
Hundhälsa
Min äldsta hund, en labradorblandning, är 11 år (12 år senare i år). Jag har redan märkt att hon har svårare att se när det är mörkt...
Sytråden del 4
Fritid Sitter och funderar.
Ska sy en regnkappa av Ellie and Macs mönster Duchess jacket. Tänker att det kan bli fint. Men!
Det är ju lite...
sthu
4 minuter sedan
Svar: 1 574
Visningar: 86 442
Allmänt
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter Åt frukost på balkongen, för första gången i år :love:
Nu kurerat mig med ögondroppar och nässpray, hjälp vad pollenet sätter sig på...
Lightzone
7 minuter sedan
Svar: 633
Visningar: 18 138
Allmänt
Pyramider i Sverige
Kultur Hur många pyramider finns det i Sverige? Jag har besökt Stierngranats grav i Stjärneborg (Aneby kommun) och von Hallwyls grav i...
Dyngpeter
8 minuter sedan
Hönstråden II
Lantbruksdjur Det här är intressant. Jag har några raser som inte ska vara ruvningsbenägna och några som ska vara det. Här är det alltid någon som...
Efwa
8 minuter sedan
Svar: 1 952
Visningar: 188 743
Djur
Tar jag rätt beslut att avliva?
Hundhälsa Min vän fick ta bort en 6 månaders hund som då för 20 år sen var dåtidens svar på bullyaveln.
Tragiskt men nödvändigt när dom är födda...
Nota
18 minuter sedan
Svar: 13
Visningar: 622
Hund
Valp 2025
Övr. Hund Man får inte mycket gjort på dagarna, underhållning hela tiden 🥰
Tajger
32 minuter sedan
Svar: 961
Visningar: 69 817
Hund
Bästa länet för häst?
Hästmänniskan Ja överlag funkar den gården för max 2 hästar, finns inte utrymme för mer. Och 1 ha är väldigt lite, men med markpriserna här är det...
warg
6 minuter sedan
Växande juver-hormoner?
Avel Hur långt innan fölning kan en omföderska börja fylla sitt juver? Menar alltså inte några dagar innan, utan kan det ske redan 1,5 månad...
Månskensbonden
36 minuter sedan
Svar: 0
Visningar: 16
Avel