Montsegur Fransk Bladsadel

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare nygårds
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 1 178
N

nygårds

Hej jag vill väldigt gärna höra det posetiva och negativa om Montsegur sadlarna jag funderar på att ev köpa en sådan och vilken modell ni kan rekomendera jag har en kallblodstravare hoppas på svar hälsningar från Erika :banana:

Sv: Montsegur Fransk Bladsadel

jag tror det va en sån jag red i en helg, 3 pass.
fruktansvärt hård!! hade så ont i rumpan att jag inte kunde sitta sen.. :crazy:

Sv: Montsegur Fransk Bladsadel

Sadeln är superskön. Finns oika modeller. Jag har en long distanc westernmodell med horn och tapaderos. Sitsen är gelestoppad och supermjuk....kan rida 5 timmar utan ont alls...

Liknande trådar

Ridning Hej allihopa! 😊 Jag är ny här och skulle gärna vilja höra era tankar om något jag funderat mycket på. Jag är relativt ny på det här med... 2
Svar
22
· Visningar
2 525
Senast: Kajsalisa
·
Anläggning (Jag testar att ställa frågan i den här tråden istället för att göra en ny i ämnet - gissar att många här har koll.) Hur många här... 2
Svar
32
· Visningar
3 281
Senast: ameo
·
R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går... 2
Svar
36
· Visningar
1 882
Senast: ildiko
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med... 2
Svar
21
· Visningar
3 462

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXIII
  • Lekstuga
  • Göra i Borlänge?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka