moonlight gambler st

• Western
  • Trådstartare Trådstartare Gamblers two blue
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 2 440
G

Gamblers two blue

någon mer som har avkommor efter den stiliga painten:rofl:

e nyfiken på bubblans syskon å annan släkt!

Sv: moonlight gambler st

hej jag har ingen efter han men jag har sett två stycken efter han. ett sto och en hingst vill du veta mer så skicak PM till mig så berättar jag mer.

Hej!

Det är mina föräldrar som är uppfödare till Gambler så hemma på deras gård har vi en del släktingar till honom. Där e 2 st yngre helsystrar (som tyvärr inte fick samma fina skäckfärg som honom utan de blev enfärgade...) en äldre halvsyster (min gamla tävlingshäst) min nya tävlingshäst som han e morbror till och en åring som han oxå är morbror till. Gamblers mamma var vi tyvärr tvugna att avliva för ett par år sedan...

Jag har en liten tös född -06. Indiana Moonlight. Fantastisk liten dam med härligt temprament.
740072.jpg

hej jag har en hingst efter honom som heter gambler´s fighter som just nu står uppe hos linda. men gå gärna in och kolla på min hemsida så kan ni se kort på honom där:bump::bump:

vet ej men mina svar försvinner av någon konstig anledning :devil: min hemside adress är *Länk borttagen av moderatorn*

Man får ej länka till hemsidor, därför försvinner de precis som westertravarens gjorde....

Senast ändrad av en moderator:

Jag har en treårig tjej efter gambler och vårt sto Rockets eternal flame.:)

Liknande trådar

Avel Såg programmet Klonade Djur igår som till största delen handlar om kloning av hästar. Jag hade ingen aning om att det var så utbrett i... 2
Svar
21
· Visningar
1 373
Senast: BornAgain
·
Avel Hej Jag har haft 3 avkommor e mr vain alla har vart riktiga rymmare! Fantastiskt fina men busiga. Inte de andra fölen med annan pappa fr...
Svar
5
· Visningar
1 299
Senast: Marvin
·
Övr. Barn Vi har nyligen fått besked om att vår dotters (2,5 år) farmor har en aggressiv och långt gången cancer. Hon har några få månader kvar... 2
Svar
27
· Visningar
3 649
Senast: cherie
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns... 6 7 8
Svar
151
· Visningar
24 693
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Somna in hemma
  • Uppdateringstråd 31