Mörk tabacco?

Ia*

Trådstartare
Har köpt en sadel som är mörkt tabacco färgad. Och hästen är brun, bara vanlig brun... Funderar på vad jag ska ha för färg på schabraket... Massor av bilder tack! De enda bilder jag hittat är på ljusa sadlar...:( Så ni med mörka tabaccosadlar, fram med bilderna!

Sv: Mörk tabacco?

Min är ju ganska så mörk tobacco, jag har mest creme och sandfärgade schabrak:

IMG_0214_edited-1.jpg

04_14_15.jpg

Ja, såklart beige och sand och kanel... Alla jordfärger är fina till brun utrustning....

Det översta minns jag inte vad det är för märke, inget exklusivt iaf. Det har väldigt snyggt mönster också, som inte syns på bilden.

Det andra är ett av mina 5 identiska favoritschabrak. :D Dom kommer från Jacson, jättebilliga (150-200kr), mjuka och sköna och lätta att tvätta.

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 449
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
880
Senast: Lisen82
·
Utrustning Hej hej! Jag rider en ridtravare som fungerar superbra på hackamore men när han har ett bett (tredelat tränsbett) i munnen blir han... 2
Svar
33
· Visningar
1 216
Senast: sweep
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
578
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka