Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Nu är det så att jag har hittat flera jättefina dressyrschabrak i mörkgrått, och dessutom ett par snygga Pikeur byxor att matcha till ( ). Tror ni att den här hästen skulle passa i det..?
Grått är snyggt på alla hästar. Speciellt om man matchar sin egen utrustning... Kolla Ludger Beerbaum. Kvittar väl vilken häst han siter på. Det är stilrent helt enkelt.
Jag tror att den skulle passa bra i mörkgrått men om man är osäker så kan man ju köpa en liten tygbit i samma färg i en tygaffär och testa eller så kanske man kan beställa färgprover från en möbelaffär (fast det kanske inte går ) men men ett litet tips iaf Väldigt fin häst förresten
Nej jag tycker inte det. Jag tycker det ska harmonera med hästens färg, dvs på en fux är det snyggast med beige, creme och bruna saker. Och grått är ju så trist!
Hästnyheter Två bolag som står bakom omdiskuterade Viegård Stuteri ska betala höga böter, efter flera händelser rörande vanvård av djur. Trots detta...