Mörkgrått till denna häst..?

Solvira

Trådstartare
Nu är det så att jag har hittat flera jättefina dressyrschabrak i mörkgrått, och dessutom ett par snygga Pikeur byxor att matcha till ( :angel: ). Tror ni att den här hästen skulle passa i det..?

innan.jpg

Sv: Mörkgrått till denna häst..?

Tror helt klart att den pållen passar i mörkt grått :)

Självklart!!

Grått är en mycket snygg färg som passar de flesta. :love:

Heej!
JAg tror han skulle va snyggare i ljsugrått !
hehe..
skiljer mig från mängden!
Men mörkgrått går nog oxå bra :idea:
/ :D

Grått är snyggt på alla hästar. Speciellt om man matchar sin egen utrustning... Kolla Ludger Beerbaum. Kvittar väl vilken häst han siter på. Det är stilrent helt enkelt.

Nu var det inte det som var frågan, men tack. Har faktiskt tänkt införskaffa mig ljusgrått också. Men nu hittade jag ju de himla snygga ridbyxorna. :p :D :angel:

Din pålle kan nog passa ok i grått, men jag tror den skulle passa betydligt bättre med guldtonade färger ;)

Jag tror att den skulle passa bra i mörkgrått :) men om man är osäker så kan man ju köpa en liten tygbit i samma färg i en tygaffär och testa :idea: eller så kanske man kan beställa färgprover från en möbelaffär (fast det kanske inte går :confused: ) men men ett litet tips iaf :D Väldigt fin häst förresten :love:

//Smulis

jag tror den hästen passar i mörkgrått.

Och vilken snygging till häst!!! :love: vad är det för nån?

Nej jag tycker inte det. Jag tycker det ska harmonera med hästens färg, dvs på en fux är det snyggast med beige, creme och bruna saker. Och grått är ju så trist! :(

grått är jättesnyggt på alla hästar ! fast särskilt bruna ;)
inte trist aaallls ! Diskret men ändå stiligt :)

Jäättefin häst (L)

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya dressyrstövlar, men ju mer jag googlar, desto mer vilse i ridstöveldjungeln verkar jag bli! Jag vill ha ett par... 2
Svar
34
· Visningar
1 537
Utrustning Vill börja med att jag håller på att leta efter en sadelutprovare men vill gärna höra och få tips vad som kan passa min häst. Jag letar...
Svar
8
· Visningar
566
Senast: warg
·
Utrustning Jag har idag en Cheval liberte 2002XL som jag köpte billigt och tänkte fixa till. Nu har flera saker fått mig att inse att jag kör den... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 337
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
661
Senast: Honey07
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka