Morphea (sklerodermi)

Lupin

Trådstartare
Jag vet vad morphea är, att det finns olika varianter och "grader" och väldigt olika prognoser etc etc. Det jag är intresserad av är om det finns någon här inne på Buke med erfarenhet av morphea/sklerodermi eller känner någon som fått diagnosen alt. har barn som fått diagnosen och vilken av dem i så fall, variant och prognos och hur det har gått etc? Och om någon vet ifall det finns någon stödgrupp eller liknande?

Liknande trådar

Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 037
Senast: __sofia__
·
Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 062
Hundavel & Ras Förlåt för ännu en hundrastråd🙈 En kompis till mig letar lämplig hundras och har frågat mig vad jag tror. Och även om jag tycker jag har... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
7 484
Senast: Tiger tok
·
R
Gravid - 1år I dag var min man och jag och gjorde ett tidigt ultraljud, då vi ville se om allt såg bra ut med "vårt lilla Pyre" (jag är i v. 7). Vi... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 601
Senast: julgrisen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka