Moskitoson

• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare Invincible
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 989
I

Invincible

Någon här som vet vart man ska vända sig för att få tag i en flaska moskitoson. Är tidigt ute nu :angel: , men vet ni priser och ställen där man kan köpa detta så blir jag glad för all info. via internet eller butik nära eller i sthlm vore underbart.

Sv: Moskitoson

Storförpackning: Sek 3550:-
2,0 L Flytande Ökozon
4,0 kg Tärningar
1,0 L Kosmetozon
1,0 L Lasozan
5,65 L Moskitozon
0,2 L Shampoozon

Mellanförpackning: Sek 2300:-
1, 0 L Flytande Ökozon
2,0 kg Tärningar
0,5 L Kosmetozon
0,5 L Lasozan
2,5 L Moskitozon
0,2 L Shampoozon

http://hemsidor.torget.se/users/i/ingel/prislista.htm

Sv: Moskitoson

Eksem behandling. Har fungerat toppen på de jag provat på. Men man måste späda ut med vatten när man smörjer annars blir det för starkt. Jag späder 1/3 dvs en del moskitozon och 3 delar vatten. Blandar i sprayflaska.

Liknande trådar

Hästvård Jag har i flera år funderat på att testa kula i livmodern till Nelly, och frågade veterinären idag kring pris osv. Men jag skulle gärna...
Svar
1
· Visningar
274
Senast: MiniLi
·
Kläder & Bli fin Det som inte fick hända hände - klänningen jag har beställt har inte kommit fram. På två veckor har den inte ens lämnat Norge, så vad... 2
Svar
20
· Visningar
2 153
Senast: Sel
·
Hästvård För en vecka sedan hände det dom inte fick hända. Hittade min häst med tillsynes lätt kolik men slutade med döden efter att veterinären...
Svar
18
· Visningar
2 158
Senast: Mint
·
Skola & Jobb Gammal användare, nytt nick pga ämnet. Jag har ett myndigt barn som haft det bitvis kämpigt hela tonåren. Många händelser av olika... 2
Svar
38
· Visningar
1 565
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka