Motortermometer

Twister2007

Trådstartare
Jag har en mopedbil js60, den var på service för en vecka sedan där allt kollades etc. Men idah när jag åkte hemifrån (-18) så började motortempratur lampan lysa efter 7 minuter av körande. Stanna o kolla o inget läckte o behållaren hade vätska i o inget fryst. Den låter o går som vanligt. vid vissa tillfällen slocknar lampan när ja kör o kommer på igen. Men eftersom det är en moped bil som är känslig osv, skulle de kunna vara att den lyser lite på allt pga kylan?
 
hur har du det med kylarvätska?
ca 2 centimeter om detta är kylarvätske behållaren
IMG_6014.jpeg
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 153
Senast: __sofia__
·
Katthälsa Hej! Känner att jag behöver bolla av mig lite och få höra med andra som gått igenom samma sak. Har det gått rätt till eller är jag bara...
Svar
15
· Visningar
2 747
Senast: WildHorse
·
Övr. Hund Igår var nog den värsta dagen i mitt liv, min älskade hund som varit sjuk under en längre period blev plötsligt akut dålig. Det började...
Svar
5
· Visningar
2 682
Senast: Kilauea
·
Äldre Idag när jag åkte på motorvägen mellan Norrköping och Stockholm började plötsligt motorlampan i bilen lysa och bilen började gå dåligt...
2
Svar
26
· Visningar
3 588
Senast: Jeffery
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp