Mountain Horse Stable Jodphur

Sv: Mountain Horse Stable Jodphur

Jag tycker dom ser mkt smidigare ut än ?blunstone? (stavning)
Jag har ett par sådana och dom går att rida med.

Grova men inga problem alls att rida med.
Älskade mina - dösköna. MEN efter 3 månader var dom trasiga - båda skorna har släppt mellan sula och ovandel.
Tråkigt värre. Vet inte om det är nåt problem MH har eller om det var nåt knas med mina. Valde iaf ett annat märke nu när jag köpte nya.

Jag har ett par sådana och jag tycker att dom går jättebra att rida i.
Camilla

Tack för alla svar.

Frågan är då vad andra, typ ridskolor tycker om hurvida dom är för grova eller inte. Vad tror ni?

Jag har ett par, och tycker också dom är jättesköna.
Kanske har jag haft dom lite för mycket, för jag fick byta snörena dock.

Jag har ett par som jag rider med nästan varje dag, jättesköna. Har iofs stora sprenger stigbyglar men jag har aldrig upplevt att dom är för grova..

Har två par sånna och båda har gått sönder på det viset efter bara några månader..

Det går alldeles utmärkt att rida i sånna..

Liknande trådar

Utrustning Har någon tips på mjuka ridkängor? Gärna i läder. Mina fötter är tyvärr superkänsliga och jag får lätt skavsår eller ont, alltså är...
Svar
0
· Visningar
144
Senast: NilHe
·
Utrustning När jag jobbade i stall för 10+ år sedan så tyckte jag att Mountain Horse ridkängor i denna modell Var oslagbara under den varma delen...
Svar
1
· Visningar
247
Senast: Jeps
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Efter massiv kritik mot samarbetet med Al Shira'aa Stables går nu Falsterbo Horse Show ut med ett omfattande försvar för beslutet. Bland...
Svar
1
· Visningar
327
Senast: Grazing
·
Utrustning Behöver tips på var en kan hitta ridstövlar i riktigt läder, helst utan snörning. Människan som ska ha dem är knappt 160 cm lång och har...
Svar
2
· Visningar
242
Senast: sweep
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka