MP3 hjälp!

Mysaan

Trådstartare
Vi har fått en mp3 spelare och vi fattar inte hur man gör för att få över musiken från datorn till själva spelaren. Allt är inkopplat rätt men hur sjutton gör man sedan?

spelaren är av märket sweex.

Sv: MP3 hjälp!

Öppna tex Windows Media Player och sen Synkronisera så borde du få upp spelaren och sen är det bara att "dra" över låtarna. Kommer den inte upp kan den behöva installeras.

Om du har kopplat det rätt borde det fungera oxå genom att använda vanliga utforskaren

Jag fortsätter fråga.

Måste man lägga in musiken på datorn. Finns det inget sätt att ta den direkt från CD'n och stoppa in den i mp3'n?

Yack för era svar. Nu har vi då lyckats lägga över lite musik på mp 3.

Jag fortsätter fråga.

Måste man lägga in musiken på datorn. Finns det inget sätt att ta den direkt från CD'n och stoppa in den i mp3'n?
Med nåt program går det kanske men CD-skivornas musikfiler är ju inte i mp3 format.

Om mp3-spelaren går att ha som en extern disk (alltså kommer upp tex i utforskaren och man kan spara saker direkt på den) så går det, då väljer man bara att mp3-filerna man gör när man rippar skivan ska hamna där.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi I dagsläget betalar jag 95 kronor i månaden för mitt mobilabonnemang. Jag har för mig att det ingår 2 GB mobilsurf, men jag använder... 3 4 5
Svar
90
· Visningar
4 420
Senast: Kajsalisa
·
IT & mobiler Som en fortsättning på den här tråden om att marksänd TV inte längre finns för betalkanaler... 2
Svar
25
· Visningar
796
Senast: MJLee
·
IT & mobiler Hjälp, please. Jag håller på med ett litet, väldigt simpelt projekt i iMovie och ska nu lägga till musik. Jag skaffade konto på...
Svar
2
· Visningar
299
Senast: KesoNeso
·
IT & mobiler Hjälp... Har castat från min telefon till TVn för ett par timmar sedan utan problem. Men nu när jag skulle starta ett program händer det... 6 7 8
Svar
140
· Visningar
6 751
Senast: Happimess
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka