MP3-problem

pigleton

Trådstartare
Köpte i december en mp3 åt sonen i julklapp men jag lyckas inte få datorn att hitta den. När man försöker köra den via plug & play så hittar den inte information i inf-filer säger den.
Mp3:n kom med en liten skiva men datorn hittar inga lämpliga drivrutiner därifrån heller. Har windows XP.

Någon som har tips eller idéer på vad man kan göra? Jag har mailat samsung men ej fått svar och jag börjar ledsna på att vänta. Sonen vill ju använda sin mp3 såklart.
 
Sv: MP3-problem

Men har du fått en skiva till så borde du installera från skivan innan du sätter i MP3n. Brukar finnas en manual med antingen i pappersform eller på skivan dessutom.
 
Sv: MP3-problem

Nu har problemet lösts, ringde tillverkaren idag och jag hade fel version av windows media player.
 

Liknande trådar

M
IT & mobiler Hejsan! Jag har en Samsung YP-U3 mp3 och får med ett installationsprogram till datorn för den. Det heter Samsung Media Studio. Nu är...
Svar
1
· Visningar
730
Senast: Tjôta
·
IT & mobiler Min dator mår synnerligen obra. Den har mått bra tills igår kväll, då jag satt och surfade och skulle ladda in lite bilder från...
Svar
2
· Visningar
1 164
IT & mobiler Jo, alltså, min dator kraschade förra veckan - med ett meddelande om att config saknades eller var skadad. Försökte med...
Svar
5
· Visningar
1 226
Senast: Ms Sally
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Mat till kräsen liten valp
  • Omplacera problemhund?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp