Problem med mp3-installation!

M

MidoriKumi

Hejsan!
Jag har en Samsung YP-U3 mp3 och får med ett installationsprogram till datorn för den. Det heter Samsung Media Studio. Nu är det så att jag installerat det här på datorn igen efter att den kraschat. Så det funkade innan. Men nu blir det så att jag KAN installera själva spelaren men den registrerar som inte själva mp3:n så att det itne går föra över musik till den. Den finns inte heller att hitta på "Den här datorn"!
När jag installerat själva programmet vill den installera ny maskinvara och börjar söka efter MTP-enhet (är det mp3:n?) men avbryts ganska snabbt pga att den "Svarar inte på start- och kontrollbegäran i tid". Jag läste någonstans på internet om att man kunde aktivera något på tjänster i kontrollpanelen (då handlade det om något annat än mp3-spelare men tänkte att jag kunde försöka se om det var något fel med det), men det var redan aktiverat där.

Så min fråga är då om någon vet hur jag ska göra för att kunna he in låtar på min mp3 igen!?

Otroligt tacksam för svar!
 
Sv: Problem med mp3-installation!

Avinstallera allt som har med mp3spelaren att göra och installera om det igen.

Funkar det då är det dax att börja felsöka.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Köpte i december en mp3 åt sonen i julklapp men jag lyckas inte få datorn att hitta den. När man försöker köra den via plug & play så...
Svar
3
· Visningar
911
Senast: pigleton
·
S
IT & mobiler Någon som vill ha en julnöt och knäcka? :angel: Då jag ska föreställa den som är minst okunnig på datorer i min familj tyckte mina...
Svar
3
· Visningar
1 985
Senast: Siriano
·
IT & mobiler Nu har jag klantat mig. Har en nyinköpt digitalkamera (Canon Powershot A70) som jag skulle installera på min dator (som kör W98)...
Svar
2
· Visningar
1 076
Senast: Venus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Lösa hundar
  • Aktivering/leksaker

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp