Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
jag har en ny installerad dator nu här och håller på att ladda ner lite filmer som jag gärna vill kolla på...
men jag kan inte kolla på avi filerna men mpg går jättebra att kolla på. det har tidigare gått bra att kolla på avifiler men sen vi nyistallerade programmet och windows så har det inte funkat.
nån som har tips på vad som gått fel? eller nån inställning nånstans som vi har glömt..?
I början kunde jag inte se avi filmer eftersom det saknades codec... (hade Windows mediaplayer)
Fick tipset att ladda hem ett program som heter VLC Media Player...det läser i princip alla filformat, så det gjorde jag & nu har jag kunnat se allt som jag laddat hem
IT & mobiler
Jag var i Tyskland för två veckor sedan. När jag skulle betala parkeringen för bilen försvann min privata mobiltelefon någonstans mellan...
Hästmänniskan En månad är ju inte lång tid om man tänker på avslitna muskler med mera. Låt det ta tid!
Har gått kurs i centrerad ridning för Anne och...