Sv: Msm

det är samma

(sen hur stor nytta det gör är en annan fråga - mig hjälpte det inget alls...)
 
Sv: Msm

Okey,jag är oxå lite skeptisk,men man läser ju om massvis som blivit hjälpta av det,så det kanske kan vara värt att prova??
Tips på vilket fabrikat man ska köpa?
 
Sv: Msm

tror inte det spelar någon större roll, metylsulfonylmetan är nog metylsulfonylmetan oavsett vem som gör den...
 
Sv: Msm

Man kan äta samma, inga problem.

Gjorde det i våras och gav även till hunden. Slutade snart med det, efter nån månad eller så, blev hårig som en jävla apa. Hunden med. Sen fick jag städa mer, inte förrän nu har hon i stort sett fällt all extra päls som tillkom.
 

Liknande trådar

Samhälle En smula oplanerat har jag precis landat i Malmö och kommer behöva äta lunch här, någon som kan tipsa om något trevligt ställe ganska...
Svar
5
· Visningar
481
Senast: Halfrek
·
Mat Någon som varit där i år? Vad tyckte ni? Vad fanns att äta, om det fanns något att äta? Jag ska ut och resa med tåg om drygt en månad...
Svar
3
· Visningar
595
Foder & Strö Får han några stöttande tillskott, om det är artros dvs? Min gamling mådde bra sin sista sommar på en kombonav djävulsklo, MSM och...
2
Svar
24
· Visningar
1 688
Senast: skiesabove
·
Fritid Jag ska till Limassol om en månad. Jag ska på ett tredagars bröllop och tänkte mest spendera resten av tiden vid poolen men jag önskar...
Svar
5
· Visningar
648
Senast: SkorpSmulan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Vildkattungar
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp