Bukefalos 28 år!

MSN funkar men inget annat!

M

Morpan

Helt skumt.
När jag sätter igång datorn vill den köra igenom någon inkonsekvenskontroll. Efter det startar den upp och allt verkar normalt. Men jag får inte fram några sidor på nätet, den bara står och tänker. Samma med mailen fast där frågar den efter lösenord. Det enda som funkar är MSN.

Kan det vara något fel på explorer. Men hur installerar man om det om man inte kan hämta en ny version från nätet?

Nu har jag fått plocka fram gammelburken som nödlösning tills vidare men den är så seeeeeg.
 
Sv: MSN funkar men inget annat!

Byt webbläsare till t. ex Firefox. Mycket bättre och inte alls lika mycket problem som med Explorer.

Dock vet jag inte riktigt vad det är exakt för fel på din webbläsare. Men låter som nånting liknande jag hade på min dator innan jag bytte till Firefox. :)
 
Sv: MSN funkar men inget annat!

Oki, men hur kan jag byta när jag inte får fram några sidor? :confused:
 
Sv: MSN funkar men inget annat!

Har du provat starta i felsäkert läge?
(Jag kan absolut ingenting om datorer så jag har ingen aning om det gör någon skillnad eller om man ens kommer in på nätet då. Var bara en tanke eftersom jag själv fått höra det 100 000 gånger när jag behövt få igång något som inte fungerat under vanliga omständigheter.)
 

Liknande trådar

Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
7 382
Senast: Migo
·
IT & mobiler Ikväll var det meningen att jag skulle läsa handlingar till nämndstyrelse imorgon. Samt surfa lite. Det första var att mailen inte gick...
Svar
4
· Visningar
533
Senast: Dandylinn
·
Hästvård Varning för sjukt långt inlägg!! Håller på och ältar.. Har varit på återbesök hos vet idag och hästen är fortfarande halt. Jag...
Svar
19
· Visningar
5 002
IT & mobiler Min dator dog i februari och sedan dess har den vägrat starta. I går äntligen fick jag den "lagad" av en snäll kille och det som var fel...
Svar
8
· Visningar
1 689
Senast: Araminta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp