Bukefalos 28 år!

Msn-hjälp?

D

Duplica

Funktionen "visa musikinformation från Windows Media Player som ett personligt meddelande" har lagt av på mitt msn. Kan inte få det att komma tillbaka. Någon som vet vad man ska göra?
 
Sv: Msn-hjälp?

nej .. :D visste att det finns/var man hittar det ..
 
Sv: Msn-hjälp?

:love: helt underbart, det har inte funkat på över ett år och jag slitit håret och inte fattat ett skit! det började liksom funka igen efter att jag formarterade datorn, sen försvann det igen så jag blev inte alls klok på vart felet kunde ligga .. :D

(på samma sätt fick jag även igång last.fm som inte heller har funkat på ännu längre. buke är underbart!!)
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag är en relativt vanlig och normal person, är utbildad inom hund och är väldigt seriös med hunderiet. Blir därför otroligt förvånad...
2
Svar
35
· Visningar
3 515
Senast: hollypolly
·
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
6 421
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
5 469
Senast: Blyger
·
Kropp & Själ Jag har ringt psykakuten två gånger idag, men båda gångerna har jag lagt på luren innan jag kommit fram. Jag tycker inte att mitt...
Svar
6
· Visningar
736
Senast: ginnies
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp