Msn krånglar...

Sasse

Trådstartare
Min msn har gjort så att jag inte kan skriva till en viss person, och han kan inte heller skriva till mig. Det kommer fram ett felmeddelande så fort någon av oss försöker.

Det här problemet dök upp väldigt hastigt och lustigt, mitt i en konversation.

Är det någon som har en lösning på det?

Något liknande har hänt tidigare, för flera år sedan dock. Då var det en av mina vänner som inte kunde skriva till mig och när jag skulle testa så hade han försvunnit från min kontaktlista, det gick inte ens att lägga in honom igen. Just det problemet löstes några år efter, när han helt plötsligt fanns i min kontaktlista igen och vi kunde prata.

Vad sjutton kan göra så att något sånt här händer?

Sv: Msn krånglar...

Det hela löste sig när min vän loggade ut och sen in igen. Turligt nog! :)

Liknande trådar

Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel... 2 3
Svar
58
· Visningar
14 280
Senast: LovingLife
·
  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 712
Senast: Pratsch
·
Hästmänniskan Skulle behöva skriva av mig lite. Tycker det är svårt att få råd och förståelse när jag pratar om detta med människor i min närhet, då... 2
Svar
23
· Visningar
6 044
Senast: Nepenthe
·
Relationer Jag vet inte ens vars jag ska börja, ska försöka förklara. Om nån skulle veta vem jag är så skriv inte ut det här. Jag och min mamma... 2
Svar
23
· Visningar
4 909
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka