MSN lösen - stora problem :S

Feua

Trådstartare
Okej, jag försöker hjälpa en med att hitta sitt lösen till Msn. Det finns ingen hemlig fråga och den andra E-posen man skickar lösenordet till är borta med. (förra hårddisken krascha) så på nya finns ju inget av den förra.
Går det få tillbaka lösen då?

Tacksam för hjälp

Sv: MSN lösen - stora problem :S

Okej, jag försöker hjälpa en med att hitta sitt lösen till Msn. Det finns ingen hemlig fråga och den andra E-posen man skickar lösenordet till är borta med. (förra hårddisken krascha) så på nya finns ju inget av den förra.

Tacksam för hjälp

med 999% säkerhet är det totalkört. Är nog bara att skapa ett nytt konto

Har ni tagit kontkt med MSN:s support?

Om inte, gör det!!!

Vad har förresten en hårddiskkrasch med mailadressen att göra?

Vi skapade ett nytt konto.
Lösenordet var sparat automatiskt och inte uppskrivet/ihågkommet

Tacksam för hjälp
Har ni provat att försöka rädda några filer från den kraschade hårddisken?

Supporten på MSN brukar vara bra att ha och göra med. Jag gjorde ett liknande konststycke för något år sedan, då fick jag svara på en massa frågor om min kontoinformation, om innehåll i mail som jag visste låg på kontot m.m och sedan fixade de ett nytt lösenord åt mig. :)

Liknande trådar

Skola & Jobb Hur hade ni hanterat denna situationen? En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något... 2
Svar
24
· Visningar
2 404
Senast: Enya
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 553
Senast: Takire
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 978
Senast: monster1
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var... 2
Svar
26
· Visningar
2 899
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka