MSN problem

Texaz

Trådstartare
Ja jag VET att tråden borde ligga på dator, men jag får ju inget svar!!!

Av någon anledning kan jag inte logga in på MSN eller komma in på Internet Explorer... VAD i hela friden kan det bero på?

Har fungerat tidigare, så HUR löser jag problemet???

Har kontakter som jag gärna vill ha videosamtal med (webcam), vi ses sällan och det är skoj att kunna se den man "pratar" med, finns det annat sätt om jag inte kan ta det via MSN???
:confused:

Sv: MSN problem

Vad händer när du försöker?

Istället för MSN kan du använda Pigeon som är en sorts MSN klient. Eller så kanske du kan köra Skype med dina vänner? :)

Sv: MSN problem

Tja, det som händer är att jag helt enkelt inte kan logga in... Lika på Internet Explorer...

Är jag inne på Hotmail kan jag dock skicka meddelanden, men inte koppla upp via cam.

Ska prova Skype, där fungerar ju samtal, men har ännu inte provat cam!

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 830
IT & mobiler Både mobil, surfplatta och chromecast säger "Ansluten utan internet" hemma hos mig, plattan fungerar ändå (trots att jag inte har något...
Svar
5
· Visningar
1 026
Senast: Fideli
·
Kropp & Själ Hmm, hur ska jag börja det här inlägget? Det finns så mycket jag vill säga men jag vet inte vart jag vill komma med det. Jag är i yngre...
Svar
5
· Visningar
4 272
Senast: Yrsel
·
Relationer Hur vet man om det är dags att göra slut? Hur vet man att man är kär? När relationen inte flyter på och det finns saker som skaver hur... 3 4 5
Svar
97
· Visningar
16 728

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka